Valide nøgletal skaber et fælles verdensbillede for Kilroy
Kilroy er kommet tættere på kunden.
“Én ting er at kunne forstå database og systemer. Men for at få et resultat, vi kan bruge til noget, så skal man evne at sætte sig ind i vores forretning. Det er BIWise absolut lykkedes med”.
Det fortæller Kilroys marketingchef Anders Iversen om det nye system, der er resultatet af et agilt samarbejde mellem Kilroy og BIWise.
For at sikre udvikling af den helt rigtige løsning, har BIWise søgt maksimal indsigt og forståelse for de vilkår, processer og behov, der er unikke for Kilroy. Og netop denne arbejdsproces oplever Henrik Stig Kaltoft, der er CFO hos Kilroy, som værdifuld: “Den uformelle facon hos BIWise har været god for os. Vi har behov for partnere, der ikke kræver et meget formaliseret samarbejde, hvor vi løbende skal forholde os til kravspecifikationer og opdaterede projektplaner. Vi har fokus på bolden. Det er ikke fordi, vi ikke anerkender værdien af formaliteter, men vores forretning er for dynamisk til, at vi kan bruge tiden fordybet i papirer.”