Kunder

Udvalgte kundecases

Vi er et firma der altid leverer stor forretningsmæssig værdi og derfor har vi kun tilfredse kunder, og vores kunder er sikre på succes gennem et samarbejde med os. Den feedback vi får er, at vi får tingene til at ske og at vi er dedikerede i forhold til altid at sikre vores kunder den bedst mulige løsning uanset deres situation og eventuelle udfordringer vi møder undervejs.


Telia

Case highlights:

  • Enslydende, valide data på tværs af landegrænser og forretningsområder
  • Struktur og kvalitet styrker strategiske beslutninger
  • Et fælles verdensbillede at udvikle virksomheden ud fra
Læs mere

Den erfaring, vi har haft med BIWise, er yderst positiv. Jeg har sat pris på, at BIWise i dén grad er selvhjulpne og går ind i en problemstilling uden konstant at skulle spørge, men selv prøver at finde svarene et eller andet sted i organisationen.

Jan Sørensen, CFO ved Telia Broadband

7-Eleven

Case highlights:

  • Indsamling af salgstal, samt automatisk distribution af rapporter
  • Fremtiden tænkt ind fra starten af
  • Fælles forståelse for, at data og information er at finde i data warehouset
Læs mere

Vi havde brug for et stabilt system, der kunne sikre, at alle franchisetagere altid er sikre på at have deres salgstal til tiden.

Søren Birkstrøm, it-chef hos 7-Eleven.

DSB

Case highlights:

  • Produktionsklar leverance hver tredje uge
  • Detaljerede data på køreplaner og energiforbrug
  • Analyser, der fører til forbedring af drift
Læs mere

Med den nye løsning har vi i langt højere grad meget mere detaljerede data omkring de afviklede køreplaner og et meget større indblik i energiforbruget.

Jens-Ove Uldall Christensen, afdelingsleder for SAP og BI hos DSB

Kilroy

Case highlights:

  • Ensartet rapportering og differentieret kommunikation på 100.000 kunder
  • Nemt at kvalitetstjekke og finde fejl i front- og back-end
  • Tid til den enkelte kunde giver mersalg og merværdi
Læs mere

Én ting er at kunne forstå database og systemer. Men for at få et resultat, vi kan bruge til noget, så skal man evne at sætte sig ind i vores forretning. Det er BIWise absolut lykkedes med.”

Anders Iversen, Marketingchef hos Kilroy

Københavns Kommune

Case highlights:

  • Brugervenlig BI løsning på to måneder
  • Tilgængelige data, der ikke kræver teknisk forforståelse
  • Hurtig levering af standard- og ad hoc-rapporter
Læs mere

Det er en kompetence, BIWise har; – de evner at tage udgangspunkt i os; som kunde. Det er ikke et færdiglavet system, de kommer for at ‘sælge’. De kommer og skræddersyr en løsning for os, og jeg er overbevist om, at hvis ikke de havde kunne lave en god løsning for os, så havde BIWise sagt: ’Så er det ikke os, I skal have fat i.

Johan Busse, borgerrådgiver ved Københavns Kommune